onsdag 16 november 2011

Dagarna passerar så otroligt snabbt.

Mötet igår gick jätte bra.
Om det blir som vi hoppas så kommer det verkligen bli hur bra som helst!

Sundsvall behöver det här. Vi är på god väg nu,iden är helt klar,vissa grejer är fortfarande lite oslipade. Men allt kommer så småningom,har fortfarande frågar att besvara, att ställa och att utveckla. Jag är så ny inom allt så varje dag lär jag mig något nytt,det är helt fantastiskt.
Vi spånade på menyn igår,och nu vet vi vad vi ska utgå ifrån. Kommer bli riktigt bra när allt är klart.
Men det tar tid,och det gäller att ha tålamod. Vilket jag verkligen inte har,så detta är en utmaning för mig,hatar verkligen att vänta.

Breaking Dawn del 1 var bättre än förväntat,jag måste se den igen.
Man kan inte annat en att bli kär i den vackra kärleken mellan dom.
Det är nästan att man bli olycklig i sitt eget kärleks liv,skämt och sido
.
Jag var måttligt trött när jag kom hem 02.30 inatt och klev upp 10:00. Men det var de värt!


Blev jobb,en sväng på birsta sen tog jag med mig Hanna på spiningen på Ego. Vi avslutade kvällen med grym core träning,och nu ligger jag halvt död i soffan,och sneglar på en urkass film. Är helt mör i benen. Man uppnår verkligen maxgränsen varje gång,hon är en riktigt duktig instruktör.

Jag måste verkligen säga att det är helt fantastiskt att man fortfarande kan dra ut och springa och gå,i normal kläda kläder utan att frysa,men jag saknar snön lite. Den mysiga känslan att ta på sig massa kläder ,att få krypa ner under en filt framför en brasa i din famn,när man nyss känt den iskalla luften blåser på ens kinder.Hur man ser snön falla,och hur man känner sig så pigg av lystern från den vita snön. Jag är redo,Snön kan komma nu.

Nu blir det en kopp te och sömn!
Lev Väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar