måndag 21 november 2011

Ledig måndag.


Har jobbat hela helgen,och verkligen lång pass också. Tur det varit en relativt lugn helg.
I lördags stängde jag,men ändå blev det en utgång,först med arbetskamraterna och möte senare upp R och gänget. Var förbannat roligt på Oscar,men blev en drink för mycket för min del och söndagen blev ångestladdad. Var bara att kliva upp och öppna på jobbet,med ett leende även fast jag hellre hade velat legat kvar i sängen som R kunde göra. Led mig igenom arbetspasset,och sen möte jag upp alla för den vanliga rutin film kvällen hos R.
Vi alla överraskade Mellis med ett besök i hans nya lägenhet,lina hade bakat goda kanelbullar. Sen åkte vi vidare, köpte vi massa godis och kollade på kanske en av jordens vidrigaste film hos R,men det var helt okej.

Sanna skulle vara kattvakt natten till idag så då frågade hon om jag ville sova med henne,så jag sa absolut ja. Vi lade oss ganska snabbt,då klockan var sent. kollade på The holiday och njöt av Jude laws vackra ansikte.

HELGEN har varit jätte bra,trots massa tråk jobb.
Idag är det måndag och jag är ledig,har varit med carro idag,ätit lunch och myst.

Nu ska jag iväg och träna.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar