måndag 28 november 2011

There is no Santa


Årets första julöl,den var inge riktigt höjdare. Luktade pepparkakor var otroligt mörk men smakade inget. Tur det finns fler sorter.

I torsdags var jag och R en sväng på stan,stoffe kom senare och mötte upp oss. Vi köpte med oss bulla och dricka och for upp till R. Myste på lite innan det var jobb. Killarna for och kvälls simmade lite,duktiga!

I Fredags bestämde vi oss för att göra hembakade pizzor hemma hos R,vilket blev helt fantastiskt gott. Sanna,Jonas,Emil,Carro,Fredde, jag och R åt och njöt av det goda resultatet.
Efter det blev det film och jag hade inhandlat årets Blossa glögg Arabica,den var riktigt god.
Vi gick och la oss rätt tidigt,då vi jobbade hela helgen. Trots att det var min lediga helg.suck!

Jobbade hela lördagen sen var det premiär invigning på nya Biteline West,hade riktigt roligt med arbetskollegorna. Blev lika så här en tidig kväll då vi båda jobbade söndag också.


När vi vaknade på söndag morgon för R skulle ta bussen till jobbet och jag gå,så såg vi att hela stan var täckt av ett vitt täcke av snö,det var så fint. Snön öste ner och julkänslan kom direkt,väldigt passande dag att snöa på då det var 1 advent igår. Väl på jobbet satte jag på julmusiken och tog fram glöggen och bjöd alla gäster. Det var en mysig 1 advent.



Idag är det måndag och jag är ledig. Riktigt skönt!
Ikväll ska vi alla vara hemma hos mig och julbaka,ska bjuda på årets första julskinka med världens godaste senap på som är från city café som ligger mitt inne i stenstan. Kommer bli riktigt mysigt ikväll.
Nu ska jag iväg och träna.


Lev väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar