onsdag 30 november 2011

Njut varje minut.


( Mitt mål )

Idag har jag träningsvärk.

Körde stenhårt träningspass igår med Lotta. Först tog vi gymmet och tränade Biceps,Triceps och axlar i en timme. Sedan klev vi på Aerobics passet,har börjat gått det nu på tisdagar med Lotta,oerhört roligt och bra träning. Trodde jag skulle orka med Spinning passet 19:15 med men överskattade mig själv och kände att min energi orkade inte med 3 timmars träning.
Jag älskar verkligen att träna,jag skulle kunna träna jämt. Och det är så fantastiskt när man ser bra resultat. Muskler syns,energin känns och viljan är starkare. Underbart!

Var oerhört nöjd,drack en Gainomax blåbär och for upp till R för att äta middag. Köttfärs sås och spagetti. Gott! Sen blev det skräckfilm med några vänner hos R. Inte riktigt min grej,alldeles för tuff(RÄDD).

Vår bakdag i Måndags blev lyckad. Julskinkan blev perfekt och lussebullarna blev super goda.
Vi kollade på Tomten är far till alla barnen,och myste på.


(Hos mig i måndags)

Nu ska jag iväg och träna Mage och rygg innan jobbet kallar.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar