tisdag 6 december 2011

Tid.

Idag har jag varit helt slut på energi.

Hade först tänkt hoppa träningen,men drog i väg arslet,efter halva vägen ångrade jag mig.
Men tog mig dit ändå,när spinningpasset började så kände jag mig peppad. Men 15 minuter in dog energin,jag kände mig svag i benen och jag orkade inget.
Men då kom det,viljan,envisheten igen. Det sista krutet och jag klarade det,pressade till och med mer än dom senaste gångerna. Jag är stolt.

Helgen har varit bra,jobbat hela helgen igen. I fredags efter jobbet kollade jag och bror en film.
klev upp tidigt på lördagen för att gå på Team spinning. Var förbaskat jobbigt,men roligt. Har nog aldrig skrattat så mycket på ett pass.Efter det var det jobb igen Sen var det födelsedags firande för jossan.
I söndags låg vi i soffan hela dagen,R beställde pizza,kollade på film och myste på.

Nu är det ny vecka och nya tag,full rulle hela tiden. Tiden går så förbannat snabbt,ibland hinner man inte med. 19 dagar kvar till julafton,och jag har nästan alla julklappar kvar. Jag tänker inte skapa någon sorts hysteripanik som dom flesta lider av under jul tid,men jag ska inte ljuga och säga att jag inte känner lite stress. För det gör jag. Stress över att man jobbar hela tiden och att tiden inte räcker till för allt.
En semester sen,är precis vad vi behöver.


Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar