måndag 19 december 2011

Fjärde advent.

Fjärde advent.

Den var inte lika trevlig som dom andra. Och det berode mest på att jag var så fruktansvärt trött hela dagen på jobbet efter lördagens personalfest,det var dock förbaskat roligt,över förväntan. Men på Söndag eftermiddag kändes det som att syrap rann igenom min hjärna,långsamt,mycket långsamt. Efter 8 timmars arbete fick jag med sann glädje kliva av,beställde pizza åt mig och R och han och Emil plockade upp mig.
Vi såg päron till farsan,och halv sov i soffan. Planerade inför nyår och lite annat smått och gott.

Nu är det ny vecka med tonviss av arbete,längtar till helgen så oerhört mycket. Blir en lugn fredag med film mys,julafton hos mor,sen firar vi bästa Sofie på juldagen och annandagen ska vi ha "lilla Julafton" och mysa på alla vänner. Kommer bli en perfekt helg.

Hann med lite julklappar idag efter jobbet,det bästa med att handla julklappar är att se personen i sig som öppnar dens glädje. Inge slår den lyckan. Man blir alldeles varm i kroppen av att göra nån glad.

Fick veta idag att min familj far till Thailand nästa vecka,det är dom värda. Man kanske ska hänga med? Vore förbaskat skönt.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar