fredag 23 december 2011

God Jul


Fick julkort i brevlådan härom dagen. En från Fanny och Henning och en från Sanna.
Riktigt fina!


Fredag,dagen innan julafton. Idag ska jag hinna med allt som är kvar,vilket nästan är allt.
Att ha 6 syskon under mig plus släkt att köpa till,och det är inte det lättaste. Jag har kommit till hälften och är redan helt slut.
Igår fyllde Lina år,mellan all stress,och jobb så hann vi en sväng dit för lite fika,hon fick en fin kofta av mig och R,hon blev så glad så!

Veckan är inte värd att nämna,bara massa jobb.jobb.jobb.
Men igår fick Sanna sina julklappar av mig,hon blev helt tokig i sina nya tofflor. Man kan nämligen värma dom i micron så dom blir varma,och dom luktar mint. Tror det redan har blivit hennes favorit sak!

Ikväll ska jag bara mysa,vi ska ha uppesittarkväll hos R,ser fram emot ron,att kunna få ta ett glas rött och bara njuta av lugnet i soffan. Det är vi alla värda.

Snart kommer Robert och hämtar mig,vi ska kasta oss in i julstressens birsta. Jag gruvar mig verkligen,just idag lär ju det vara som värst också.



Fick en tidigt julklapp av R igår <3
En alldeles egen morgonrock,och det var precis den jag ville ha från Hemtex. Han är bäst!


God Jul Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar