fredag 30 december 2011

Gott nytt år!




Vilken jul! Den har varit helt fantastisk.

Dagen innan julafton kom Lotta och plockade upp mig,vi for upp till R för att ha uppesittarkväll,Sanna och Robert kom också dit. Myste och åt massa ost och kex.
På Julafton kom syster och hennes kille och hämtade mig för att fara ut till familjen i Bergeforsen.
Och där började julfirandet. Hade en helt underbar julafton med familjen,men man blev allt trött.
Hade nästan glömt bort hur stor släkt vi är,15 stycken var vi allt som allt på julafton.

På kvällen for jag in för att möta alla,vi bestämde oss för att gå ut och ta en öl. Vi hade riktigt roligt. På Juldags morgonen åt jag och R en julfrukost,kollade lite film och surrade med stoffe som hade haft en seeeeen kväll ute.
Jag drog mig hemåt för att sedan gå ut med alla tjejerna. Sofie och Lagga fyllde nämligen år,så det skulle firas stort. Vi var 15 tjejer som intog Oscar och hade förbannat roligt.

På Annandagen var man lite seg,men jag for ut till birsta med Jocke,Robert och Mellis,inhandlade mat till "lilla julafton". Alla befann sig hemma hos R på kvällskvisten,vi åt god mat och spelade julklapps spelet. Lyckadkväll! Jag fick ett par sockar!

Sen blev tyvärr jag och R sjuk så vi låg hemma båda nerbäddade i soffan på tisdagen,kollade första säsongen av Sons of Anarchy. Men nu är vi friska och krya igen.

NU planeras för fullt nyårsafton,vi är 12 stycken av oss som ska äta massa gott och fira hemma hos R. Kommer bli en kanonkväll.

Gott Nytt År Alla!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar