fredag 20 januari 2012

En påse med Motivation.



Igår tänkte ja,JA vi bokar spinningpasset imorgon bitti. Hel nöjd! Imorse tänkte jag,fan vad är det för fel på mig varför är jag så hurtig,jag vill ju sova vidare. Och helt plötsligt satt jag där på cykeln,förvånansvärt pigg och redo. Fick ett sms precis innan startskottet av R ,Peppa till nu för fan,och där kom den sparken,som en påse med motivation jag skulle klara det,och som alltid så gjorde jag det. Men det är bra att tvivla,för det är då man inser att man klarar verkligen alltid mer än vad man tror!

Nu är det fredag,helgen smyger sig på. Jag önskar jag kunde säga att nu Tar jag helg,men icke jag kliver på långpassen istället,men på söndag är jag ledig,äntligen! Ska snart iväg och hämta min nya Iphone 4s sen beger jag mig till jobbet!
Trevlig helg alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar