måndag 23 januari 2012

Måndag

Helgen gick snabbt förbi,åh nästan för snabbt. Innan jag hann ens blinka kändes det som att det var söndag.
Vi vaknade rätt tidigt på söndag,umgicks lite med R's kompis Björn.
(dom hade haft en boys night dagen innan,så han sov över)
När han for hem så beställde vi lite skräpmat,dock var det pasta med kyckling och entrecote med pommes(intalar mig själv att det inte klassas som "skräpmat").
Vi slog på Horrible Bosses,en rätt ny film från 2011 med Bl.a Jennifer Aniston och Kevin Spacey.
Den var en fantastiskt rolig film,rolig på det sättet att man känner ett samband för visst har man själv någon gång upplevt en dålig chef.

Efter det tog vi en tur ute,skottade febrilt och njöt av den vackra utsikten. Vintern är vacker,även fast den kanske inte alltid är på ens sida.

Efter det blev det ytligare en film,denna gång en skräckfilm,Fright night. En vampyr/skräck film från 2011 med Colin Farell. Den var bra,och hade några "hålla handen för ansiktet,låsas att det blir mindre läskigt då" inslag. Klart godkänd!

Måndagen är kommen och snart förbi,en tråkig dag om man frågar mig. Det är jobbigt att kliva upp motivationen för att träna är seg och man vill bara rulla runt och somna om. Men Icke,man tar sig till jobbet man tar sig till ego och kör igenom måndagens spinning pass och tackar för att ännu en dag är lika prefekt som den innan.

Jag har ett fantastiskt liv,och DU får mig att bli så löjligt glad,rosen inom mig har blommat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar