måndag 30 januari 2012

Nöjeshallen

I lördags klev jag upp 09:30 för att ta mitt till Ego och köra igenom ett träningspass,så skönt!
Kort där efter kom min syster Maya på besök.Vi gick och handlade mat och åt och umgicks hemma hos mig.

Spelade en vända Alfabet. (jag vann,som vanligt)

Efter det kom Roger och Rikard och hämta upp mig,kort där efter även Sanna och Lina.
Vi drog vidare för en helkväll på Nöjeshallen.
Direkt intog vi buffen på nya Biteline West,åt väl som vanligt för mycket och hamnade i matkoma. Gokart stod på listan för Sanna,Roger,Rikard. Jag var en mes och avstod då jag förmodligen hade kräks upp all mat i hjälmen. Men dom fick med sig Hannas och Ellinors killar Stefan och Jonas,som vi mötte där. Och nog blev det en tävling,Stefan kom först in i mål men Roger vann på bäst varvtid.
Direkt efter intog vi Laser hallen,Vi var totalt 8 deltagare. Jag kom på 3 plats,blev chockad men tydligen är jag en jävel på att skjuta och pricka rätt. Roger kom tvåa och Rikard kom etta.Lina kom sist och Sanna på plats 6.(hehe)
Det blev även lite ridning på tjuren. Efter en helkväll var vi helt utmattade och blev en rätt tidigt lördag också(för min del,då jag somnade på soffan).
Men vi hade en riktigt trevlig lördag.
Sanna satt hela 6 sekunder. 1 Sekund bättre än mig. Så fruktansvärt bra :)
Roger lyckades få 15 sekunder efter andra försöket.
Rikard låg på samma som Roger,15 Sekunder.
The Winning Team.
R nöjd innan starten,och lika nöjd efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar