måndag 30 januari 2012

Söndag


Ungefär vi lunch tid i går efter en lång promenad ute så lagade jag en god lunch åt mig och Carro,som bestod av köttfärs,färska champinoner,kidney böner,tomatpure,krydor,köttbuljong och lite sambal oelek. Gjorde en sallad till med gurka,körsbärs tomater,fetaost och lite till kidney böner,och kokade pasta till. Mums!

Efter det Begav jag mig till Ego för ett kvälls Spinningpass,60 minuter av ren plåga.
Hasse är brutal på cykeln,han gör frysningar och jag bara avskyr dom precis som jag bara älskar dom. Man fryser överkroppen och cyklar så snabbt man kan men med motstånd,man rör endast benen. Och det är en fruktansvärt smärta men ack så skön.

Kort där efter kom Roger och plockade upp mig,vi for och handlade och begav oss till han för att göra middag. Det blev Lax med Potatis och lite grönsaker. Efter det gjorde vi grönsaker med dip,och även lite ost med torkad parma skinka.
Slog på en western film 3:10 to Yuma. Riktigt spännande,har sett den innan men alltid lika bra,Emil och Fredrik gjorde oss sällskap också.

Efter det somnade vi ovaggande,nu är det Måndag igen,och jag säger det återigen,tiden går för fort. Ska iväg och träna nu innan jag stänger på jobbet.
Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar